Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

US Army ma nową agencję reklamową

Od 2005 roku za obsługę budżetu US Army odpowiadała sieć McCann Worldgroup

Amerykańska armia powierzyła obsługę swojego budżetu marketingowego sieci DDB.

Departament Obrony oficjalnie potwierdził zwycięstwo agencji należącej do holdingu reklamowego Omnicom w przetargu trwającym od 2015 roku. Wartość zlecenia szacowana jest na 4 mld dol. Kontrakt został podpisany na 10 lat.

Od 2005 roku za obsługę budżetu odpowiadała sieć McCann Worldgroup. Z przetargu sieć została wykluczona już we wstępnym etapie, ale skutecznie zaskarżyła tę decyzję. W finale procedury przetargowej przegrała jednak z DDB. Ta ostatnia sieć w celu realizacji zlecenia utworzy strukturę o nazwie Team DDB. Jej zespół będą tworzyć specjaliści z agencji: OMD, Rapp, Critical Mass, Annalect i The Marketing Arm.

(LL, 23.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.