US Army ma nową agencję reklamową
Od 2005 roku za obsługę budżetu US Army odpowiadała sieć McCann Worldgroup
Amerykańska armia powierzyła obsługę swojego budżetu marketingowego sieci DDB.
Departament Obrony oficjalnie potwierdził zwycięstwo agencji należącej do holdingu reklamowego Omnicom w przetargu trwającym od 2015 roku. Wartość zlecenia szacowana jest na 4 mld dol. Kontrakt został podpisany na 10 lat.
Od 2005 roku za obsługę budżetu odpowiadała sieć McCann Worldgroup. Z przetargu sieć została wykluczona już we wstępnym etapie, ale skutecznie zaskarżyła tę decyzję. W finale procedury przetargowej przegrała jednak z DDB. Ta ostatnia sieć w celu realizacji zlecenia utworzy strukturę o nazwie Team DDB. Jej zespół będą tworzyć specjaliści z agencji: OMD, Rapp, Critical Mass, Annalect i The Marketing Arm.
(LL, 23.11.2018)