Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix chce wprowadzić tańszy abonament w biedniejszych krajach

(fot. freestocks.org/Unsplash.com)

Netflix pracuje nad tańszą wersją abonamentową. Oferta ma być skierowana do klientów z mniej zamożnych rynków.

Szef serwisu streamingowego, Reed Hastings, przyznał w wywiadzie dla agencji informacyjnej Bloomberg, że Netflix przygotowuje nową wersję abonamentu - tańszą, ale jednocześnie z ograniczonym zakresem kontentu. Na ona zostać wprowadzona w wybranych, mniej zamożnych krajach. Inne szczegóły tego projektu nie zostały ujawnione. Pod koniec zeszłego kwartału Netflix miał ponad 130 mln płacących subskrybentów.

(LL, 13.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Listopad 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Snapchat chce stworzyć telewizję dla milenialsów

We Francji ze Snapchata korzysta 13 mln użytkowników (fot. Thought Catalog/ Unsplash)

Snapchat nawiązał współpracę z 13 firmami medialnymi we Francji - w tym France Télévisions, BFM TV, Loopsider, Webedia, Konbini News i l'Olympique de Marseille. Chce pozyskiwać krótkie filmy informacyjne, a w dalszej perspektywie „stworzyć telewizję pokolenia Snapchata” – pisze tygodnik finansowy „La Tribune”. 

Właściciel Snapchata zabiega o zdywersyfikowanie oferty, zwłaszcza że od sześciu miesięcy traci użytkowników. Snapchat Inc., spółka matka platformy społecznościowej, ma zamiar rozwijać we Francji format informacyjny „Shows”, na który składają się krótkie filmiki, zazwyczaj trwające od trzech do siedmiu minut. Oprócz bieżących informacji tematami filmów, przeznaczonych głównie dla młodych odbiorców, będą sport, kuchnia, muzyka, filmy i seriale. 

We Francji ze Snapchata korzysta 13 mln użytkowników, z czego 80 proc. ma ponad 18 lat. Dorothee Topin, która odpowiada za umowy z mediami społecznościowymi we France Télévisions, wyjaśnia, że porozumienie ze Snapchatem to forma poszukiwania młodych odbiorców „tam, gdzie już ich znaleziono, ponieważ jest to pokolenie, które nie ogląda telewizji tak naturalnie, jak robili to jego rodzice”.

(MC, 21.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo