Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Lewandowska ambasadorką marki Huawei

Anna Lewandowska dołączyła do #TeamHuawei (fot. materiały prasowe Huawei)

Trenerka fitness Anna Lewandowska została twarzą producenta telefonów Huawei.

Nową ambasadorkę marki ogłoszono podczas premiery smartfonów z serii Huawei Mate 20. Ambasadorem Huawei w Polsce wcześniej był mąż Anny Lewandowskiej - Robert Lewandowski, piłkarz reprezentacji Polski i Bayernu Monachium. Lewandowska nie występuje w kampanii Huawei Mate 20, która rozpoczęła się pod koniec października (za kreację odpowiada agencja DDB&tribal). 

W skład tak zwanego #TeamHuawei wchodzą już Kuba Wojewódzki, Sarsa, Jankes, Karolina Pisarek, Marta Wierzbicka, Jakob Kosel, Damian Kordas, twórczynie kanału Szparagi, Błażej Jeliński i Michał WES Wesołek.

(IKO, 13.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 13, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

UKE ukarał Orange Polska za SMS-y marketingowe - 9,1 mln zł

(fot. Pixabay.com)

Urząd Komunikacji Elektronicznej nałożył karę 9,1 mln zł na Orange Polska SA za wysyłanie SMS-ów marketingowych klientom bez ich zgody.

W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS do klientów, z naruszeniem Prawa Telekomunikacyjnego.

Postępowanie zostało zainicjowane skargą klienta Orange Polska, który otrzymał od tej firmy za pośrednictwem wiadomości SMS niezamówione informacje marketingowe. W toku postępowania ustalono, że doszło do wysyłki 1 763 334 wiadomości SMS o treści: „Nowy pakiet internetowy 500MB za 5zł na 30 dni jest już dostępny. Aby go włączyć, wyślij SMS o treści NET5 pod numer 260 (20gr) i surfuj więcej niż dotychczas!” oraz 2 056 851 wiadomości SMS o treści „Rewelacyjna wiadomość BEZPŁATNIE zobaczysz gdzie jest TERAZ Bliski. Wyślij sms (0zł) o treści CP na 60504. 14 dni za darmo/ Potem 6,15z VAT tyg/Orange.pl”.

„Prezes UKE oceniając zakres naruszenia zwrócił uwagę na okoliczność, iż bezpośrednią konsekwencją stwierdzonych naruszeń było obniżenie przewidzianego prawem stopnia ochrony prywatności i związanych z tym praw abonentów i użytkowników końcowych w relacji z przedsiębiorcą telekomunikacyjnym” - czytamy w komunikacie UKE.

Prezes UKE ocenił natomiast pozytywnie podjęte przez Orange Polska S.A. działania zmierzające do zadośćuczynienia abonentom za bezprawne rozesłanie do nich wiadomości SMS.

Orange Polska od decyzji UKE może się odwołać do sądu.

(MAK, 13.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo