Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kamil Stoch w nowej kampanii "4F x 100CH"

Kampania "4F x 100CH: Każda historia ma swój początek" rozpocznie się 9 listopada (fot. facebook.com/4Fpolska)

Rusza kampania "4F x 100CH: Każda historia ma swój początek", promująca nową kolekcję 4F, w której udział bierze skoczek narciarski Kamil Stoch.

Kampania rozpocznie się 9 listopada w telewizji, spot ze Stochem już pojawił się w internecie.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Life on Mars, wybrana w ramach przetargu. Za produkcję filmu odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję - Xantus, za dźwięk - Juice, reżyserowała Maria Makowska.

Limitowana kolekcja 4F jest dostępna w sklepie internetowym od 5 listopada, a w sklepach stacjonarnych od 7 listopada.

(AMS, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na przełomie roku reklama cyfrowa może przegonić tv

Już na przełomie roku 2018 i 2019 łączne wydatki na reklamę cyfrową mogą przekroczyć wydatki na telewizję (fot. pixabay.com)

Od stycznia do czerwca wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 2,17 mld zł, czyli o 16,8 proc. więcej, niż w pierwszym półroczu 2017 roku - wynika z danych IAB Polska/PwC AdEx. Już na przełomie roku może dojść do historycznej zmiany - łączne wydatki na reklamę cyfrową mogą przewyższyć telewizyjną. 

Według badania przygotowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i PwC największy wzrost wydatków na reklamę cyfrową odnotowano w obszarze komunikacji w mediach społecznościowych (wzrost o 54 proc. w porównaniu z ub.r.), urządzeń mobilnych (45 proc.), wideo online (41 proc.) i reklam sprzedawanych w modelu programmatic (31 proc.).

Reklamodawcy najwięcej wydali na reklamę cyfrową w branżach: handel, komunikacja, motoryzacja, finanse i żywność. Autorzy raportu zwracają uwagę na duży wzrost łącznych wydatków w pierwszym półroczu na produkty szybko zbywalne (36 proc.), napoje i alkohole (55 proc.), produkty do higieny i pielęgnacji (49 proc.) oraz media, książki, CD i DVD (37 proc.).

"Reklama cyfrowa stanie się największym medium"

"Jeśli dynamika wzrostu utrzyma się na zbliżonym poziomie, koniec roku powinien zakończyć się rekordową wartością przekraczającą 4,6 mld zł. Wynik ten wydaje się wysoce prawdopodobny ze względu na dobre prognozy gospodarcze. Coraz bardziej realny staje się także scenariusz, zgodnie z którym na przełomie roku 2018 i 2019 dojdzie do historycznego punktu zwrotnego w obrazie rynku reklamowego, kiedy to łączne wydatki na wszystkie formaty reklamy cyfrowej przekroczą wydatki na telewizję, co sprawi, że reklama cyfrowa stanie się największym medium” - napisali autorzy raportu.

Press

Wydatki na reklamę cyfrową według branż (baranie IAB Polska/PwC AdEx)

(PD, 08.11.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo