Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody z "World War 3" w pierwszych dniach przekroczyły koszty produkcji i promocji

Fabuła "World War 3" toczy się w alternatywnej rzeczywistości po wybuchu III wojny światowej (fot. worldwar3.com)

Przychód ze sprzedaży "World War 3", gry gliwickiego studia The Farm 51 (autorzy m.in. "Get Even" i "Painkiller: Hell & Damnation"), w ciągu dwóch dni od premiery przekroczył koszty produkcji i promocji o nieco ponad milion zł. Kurs spółki na giełdzie wzrósł o prawie 60 proc.

Jak poinformowało studio The Farm 51, wstępny przychód brutto ze sprzedaży ponad 100 tys. egzemplarzy gry w dniach 19-21 października wyniósł ponad 9,35 mln zł. Koszty produkcji oraz promocji gry spółka szacuje na kwotę ok. 8 mln zł. Dobry wynik udało się osiągnąć mimo problemów technicznych – duże zainteresowanie nową produkcją The Farm 51 sprawiło, że w dniu premiery "World War 3" padły serwery.

W poniedziałek cena akcji spółki na giełdzie wzrosła o 57,9 proc., przy ponad 52 mln zł obrotów. 

Fabuła "World War 3" toczy się w alternatywnej rzeczywistości po wybuchu III wojny światowej. Gracze zostają podzieleni na drużyny i walczą między sobą na mapach np. Warszawy czy Berlina.

(PAP, PD, 24.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook odnotował wolniejsze tempo wzrostu liczby użytkowników

(fot. Pixabay.com)

Liczba użytkowników serwisu społecznościowego Facebook rośnie w wolniejszym tempie, a przychody firmy są niższe niż prognozowano - podał w środę serwis BBC.

Jak wskazano, we wrześniu z Facebooka korzystało dziennie średnio 1,49 mld osób. Oznacza to wzrost o 9 proc. w stosunku do porównywalnego okresu ubiegłego roku, ale to wynik niszy od spodziewanego - szacowanego na 1,51 mld.

Wzrost spowolnił w Europie, natomiast w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie utrzymywał się na stałym poziomie.

Facebook poinformował, że w trzecim kwartale jego sprzedaż wzrosła o 33 proc., do 13,7 mld dol. - co oznacza wynik słabszy od zakładanego.

Jak podkreśliło BBC, Facebook, do którego należą również serwisy WhatsApp i Instagram, musi zmierzyć się ze zmianami dotyczącymi sposobu korzystania z tej platformy wymiany informacji, a także wolniejszym tempem pozyskiwania użytkowników na najbardziej dochodowych rynkach.

Wzrost nie przyspiesza na rynkach rozwiniętych, coraz częściej użytkownicy komunikują się w serwisie za pośrednictwem tzw. prywatnych wiadomości - podano.

(PAP, 31.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo