Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Październik 24, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przychody z "World War 3" w pierwszych dniach przekroczyły koszty produkcji i promocji

Fabuła "World War 3" toczy się w alternatywnej rzeczywistości po wybuchu III wojny światowej (fot. worldwar3.com)

Przychód ze sprzedaży "World War 3", gry gliwickiego studia The Farm 51 (autorzy m.in. "Get Even" i "Painkiller: Hell & Damnation"), w ciągu dwóch dni od premiery przekroczył koszty produkcji i promocji o nieco ponad milion zł. Kurs spółki na giełdzie wzrósł o prawie 60 proc.

Jak poinformowało studio The Farm 51, wstępny przychód brutto ze sprzedaży ponad 100 tys. egzemplarzy gry w dniach 19-21 października wyniósł ponad 9,35 mln zł. Koszty produkcji oraz promocji gry spółka szacuje na kwotę ok. 8 mln zł. Dobry wynik udało się osiągnąć mimo problemów technicznych – duże zainteresowanie nową produkcją The Farm 51 sprawiło, że w dniu premiery "World War 3" padły serwery.

W poniedziałek cena akcji spółki na giełdzie wzrosła o 57,9 proc., przy ponad 52 mln zł obrotów. 

Fabuła "World War 3" toczy się w alternatywnej rzeczywistości po wybuchu III wojny światowej. Gracze zostają podzieleni na drużyny i walczą między sobą na mapach np. Warszawy czy Berlina.

(PAP, PD, 24.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.