Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 29, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vectra chce przejąć Multimedia Polska

(fot. Pixabay.com)

Operator kablowy Vectra planuje zakup 100 proc. akcji Multimedia Polska. Spółki podpisały wstępne porozumienie (term sheet) w tej sprawie.

Strony są w trakcie negocjowania postanowień przedwstępnej umowy sprzedaży akcji. Zawarcie ostatecznej umowy nastąpi pod warunkiem wydania przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgody na dokonanie koncentracji.

To kolejna próba sprzedaży Multimedia Polska. W październiku 2016 roku akcjonariusze Multimedia Polska podpisali przedwstępną umowę sprzedaży 100 proc. akcji Multimedia Polska za 3 mld zł na rzecz UPC Polska. W marcu 2018 roku umowa sprzedaży została rozwiązana.

"Wycofaliśmy się z transakcji nabycia Multimedia Polska po tym, jak nie udało nam się dojść do porozumienia ze sprzedającymi co do zrewidowanych warunków handlowych transakcji, które uwzględniałyby obecne uwarunkowania regulacyjne i rynkowe" – informowało UPC.

Zastrzeżenia do przejęcia Multimedia Polska zgłosił UOKiK, według którego koncentracja ta mogła ograniczać konkurencję w kilkunastu miastach w Polsce.

Operator UPC Polska na koniec  2017 roku miał 1,4 mln abonentów, Vectra - 970,9 tys., a Multimedia Polska - 752,7 tys.

(GDYJ, 29.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.