Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Czerwiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix współpracuje ze znanym producentem gier komputerowych

“Minecraft: Story Mode” trafi na Netfliksa. Gra już jest dostępna na platformach stacjonarnych i mobilnych (grafika: materiały prasowe)

Serwis streamingowy zaprzeczył doniesieniom na temat ewentualnego wejścia na rynek gier komputerowych. Sprawa rozbija się o rozumienie słowa “gra”. Netflix potwierdził, że we współpracy ze studiem Telltale Games wprowadzi do swojej oferty interaktywny serial “Minecraft: Story Mode”, jednak nie tradycyjne gry komputerowe.

Netflix zdementował niedawne informacje serwisu TechRadar, który donosił, że serwis streamingowy wprowadzi do swojej oferty gry. Jednocześnie Netflix poinformował o rozpoczęciu współpracy ze znanym producentem gier komputerowych, firmą Telltale Games. Do portfolio tej ostatniej należą m.in. przygodowe gry w odcinkach (interaktywne seriale) oparte na telewizyjnych i kinowych hitach: “The Walking Dead”, “Gra o tron” czy “Jurassic Park”.
Pierwszym efektem kooperacji będzie wprowadzenie na platformę Netfliksa gry w odcinkach “Minecraft: Story Mode”, która jest już dostępna na komputerach i konsolach stacjonarnych oraz na platformach mobilnych – premiera drugiego sezonu produkcji miała miejsce w lipcu 2017 roku. Interaktywne treści pozwolą użytkownikom decydować o tym, jak potoczy się fabuła. Na razie przedsięwzięcie ma charakter jednorazowego eksperymentu. Firmy nie potwierdziły dotychczas, aby w ofercie platformy streamingowej miały się znaleźć inne tytuły. Dotyczy to również zapowiadanej przez Telltale Games komputerowej gry na licencji serialu Netfliksa “Stranger Things”.
Perspektywa utworzenia “Netfliksa dla gier” – platformy cyfrowej, która zastępowałaby zapotrzebowanie na lokalną moc obliczeniową komputera lub konsoli dzięki szybkiemu połączeniu z chmurą – od kilku lat jest żywo dyskutowana w branży oprogramowania rozrywkowego. Własne prace w tym zakresie prowadzą m.in. Electronic Arts oraz Microsoft. Dotychczas analitycy nie brali jednak pod uwagę możliwego zainteresowania podobnym projektem ze strony samego Netfliksa.

(LL,MK, 16.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.