Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl i Gazeta.pl wzajemnie promują swoje treści

Linki do treści o modzie z Onet.pl są widoczne na stronie głównej Gazeta.pl (screen z Gazeta.pl)

Onet-RAS Polska i Agora prowadzą współpracę opartą na wzajemnym udostępnianiu swoich treści na stronach głównych portali Onet.pl i Gazeta.pl.

Przykładem współpracy między portalami są odsyłacze do tekstów z Kobieta.onet.pl/moda na stronie głównej Gazeta.pl. Zajmują one pozycję obok linków do innych serwisów Agory, jak Publio.pl, Logo24.pl czy Avanti24.pl.

- Gazeta.pl cały czas rozwija swoją ofertę dla użytkowników i w związku z tym testuje różne rozwiązania, pozwalające udostępniać internautom wysokiej jakości treści. W ramach takich właśnie testów na stronach głównych Gazeta.pl i Onet.pl wzajemnie promowane są treści wartościowe z punktu widzenia użytkowników i zgodne ze strategiami biznesowymi obu portali - przekazała w przesłanym oświadczeniu Agnieszka Siuzdak, dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl.

Paweł Jurek, dyrektor zarządzający segmentem Onet, wskazuje: - Onet.pl i Gazeta.pl w ramach testów wzajemnie promują wartościowy dla użytkowników kontent, który jest zgodny ze strategiami biznesowymi obu portali. Zresztą w przypadku Onetu taka współpraca z innymi mediami nie jest niczym nowym.

Jurek podkreśla, że już od dwóch lat w serwisie Wiadomości Onetu istnieje sekcja "Media mówią", gdzie użytkownicy Onetu mogą znaleźć linki m.in. do serwisów Rzeczpospolitej, Radia Zet czy Wyborcza.pl. - Jesteśmy także otwarci na innych partnerów i pomysły wszędzie tam, gdzie jest to biznesowo i kontentowo interesujące dla obu stron. Uważamy za dużą wartość szukanie możliwości współpracy i budowania zaufania na rynku polskich mediów cyfrowych, zamiast okopywania się i patrzenia na konkurentów tylko przez pryzmat Gemiusa - mówi.

(MK, 08.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 08, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sport.pl w trakcie mundialu postawi na wideo i szybkość podawania informacji

Kacper Sosnowski, Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski i Bartłomiej Kubiak (materiały prasowe Agory)

Specjalne Studio Mundial Sport.pl - to jeden z elementów, które mają wyróżniać sportowy serwis Agory w trakcie piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. 

Bartosz Raj, redaktor naczelny Sport.pl, zapewnia, że serwis jest dobrze przygotowany do mundialu. - Opracowaliśmy i przetestowaliśmy specjalny format obsługi dnia meczowego ze spotkaniem Polaków. Wyróżnimy się jakością materiałów autorskich i eksperckich, liczbą informacji oraz szybkością podawania wyników - zaznacza Raj.

Do Rosji jedzie czterech dziennikarzy (Paweł Wilkowicz, Sebastian Staszewski, Kacper Sosnowski i Bartłomiej Kubiak), a w warszawskiej redakcji na stałe w trybie codziennym będzie pracować przy mundialu ponad 20 osób. 

W Sport.pl nie zabraknie materiałów wideo. - W ramach Studia Mundial Sport.pl zaprezentujemy wszystkie programy naszych korespondentów z Rosji (m.in. "Wilkowicz. Sam na Sam", "Dogrywka" i "Polska Dawaj!") oraz wideo-analizy - wylicza redaktor naczelny. - Zaproponujemy też innowacyjny format wideo „W polu K”, wykorzystujący m.in. media społecznościowe - dodaje Raj. 

Codziennie rano w Sport.pl będzie pojawiał się też program wideo „Media z Rosji”. Natomiast studio FB Live będzie emitowane m.in. podczas meczów Polaków. 

- W sumie planujemy, że w ciągu miesiąca powstanie ok. 100 materiałów wideo - mówi Raj. 

Serwis na czas mistrzostw przygotuje specjalną stronę główną, będzie też miał specjalny obszar wydawniczy na stronie głównej Gazeta.pl, na którym stale będą pojawiać się najważniejsze doniesienia oraz treści wideo z Rosji. Ten stały element będzie wyświetlany też w wersji mobilnej strony. W Sport.pl będzie można również znaleźć relacje tekstowe ze wszystkich spotkań MŚ.

- Jak zawsze, chcemy w nich połączyć fachowość dziennikarzy, szybkość informacji i dobry humor - zapowiada szef serwisu. 

(PAZ, 08.06.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo