Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Pawlak będzie prezesem spółki Wirtualna Polska Media

Joanna Pawlak (fot. materiały prasowe)

Wirtualna Polska Holding SA zmienia strukturę. Joanna Pawlak, dotychczasowa wiceprezes WP ds. sprzedaży i marketingu, obejmie funkcję prezesa spółki Wirtualna Polska Media SA.

"Po 4 latach czas na zakończenie unii personalnej jaka obowiązywała pomiędzy WP Holding SA, a WP Media SA. Przekazuję mediowe stery Joannie Pawlak. Zespół zarządzający WPH będzie się teraz skupiał na celach holdingowych i równomiernie wspierał wszystkie spółki należące do holdingu w ich operacyjnych celach" – mówi cytowany w komunikacie Jacek Świderski, prezes Wirtualna Polska Holding. Do tej pory to Świderski zajmował stanowisko prezesa Wirtualna Polska Media.

Joanna Pawlak od ponad 20 lat jest związana z rynkiem reklamy, a swoją karierę zawodową rozpoczęła w McCann Erickson. Pracowała w biurze reklamy TVP jako kierownik marketingu. W TV Puls kierowała departamentem sprzedaży i marketingu. W firmie badawczej Gemius zajmowała się komunikacją marketingową. Do Wirtualnej Polski dołączyła w 2004 roku. Jako dyrektor pionu marketingu i sprzedaży odpowiadała za strategię sprzedażową i marketingową spółki. Funkcję wiceprezesa objęła w 2014 roku.

Jednocześnie Grupa WP poinformowała, że Adam Plona, wiceprezes ds. produktu mediowego, awansuje na stanowisko prezesa należącej do WP spółki Domodi. Należą do niej wyszukiwarki modowe Domodi.pl i Allani.pl oraz Homebook.pl - platforma do wyszukiwania produktów wyposażenia wnętrz.

WP podkreśla, że jej strategicznym celem jest osiągnięcie 65 proc. zysku EBITDA pochodzącego z rynku e-commerce w ciągu najbliższych trzech lat.

(GDYJ, 26.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartował anglojęzyczny serwis Polandinenglish.info należący do TVP

Serwis Polandinenglish.info przygotowuje kilkuosobowy zespół. Jego pracami kieruje były prezes PAP Robert Bogdański (screen z www.polandinenglish.info)

Wystartował przygotowany przez Telewizję Polską serwis Polandinenglish.info. Eksperci oceniają, że strona ma ciekawe rozwiązania graficzne, ale jest mało aktualna.

Serwis prowadzony w języku angielskim został uruchomiony 26 marca br., a zawiera informacje polityczne, społeczne i sportowe z Polski. Pracami kilkuosobowego zespołu kieruje Robert Bogdański, były prezes Polskiej Agencji Prasowej. Jak mówi nam Krzysztof Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP, zespół będzie się rozwijał. - Charakterystyczne dla tego serwisu są materiały wideo przygotowywane z myślą o ich dalszym wykorzystywaniu w mediach społecznościowych, które prezentują najważniejsze tematy dnia - podkreśla Sufin.

Serwis współpracuje m.in. z Polską Agencją Prasową. - Mamy umowę z PAP, a także korzystamy z dostawców, o których w tej chwili wolałbym nie mówić. To jest licencja, którą dostarcza nam podmiot zewnętrzny - mówi Sufin. I dodaje: - Od serwisu z mocnym akcentem wideo idziemy w kierunku streamingu i kanału wirtualnego.

Maciej Kabroński, szef Fakt24.pl, uważa, że nowy serwis jest czytelny. - Tutaj ewidentnie pomaga spora interlinia, ale i dobranie modnego w ostatnim czasie kroju z rodziny Lato. Autorzy strony muszą popracować jednak nad responsywną wersją – strona co prawda skaluje się nieźle, ale teksty gubią leady, co w efekcie daje sporo niepotrzebnego światła - mówi Kabroński. - Mimo wszystko pokusiłbym się o chociażby kolorystyczne odróżnienie poszczególnych działów, na których lądujemy. W obecnym układzie jest czysto i poprawnie, ale jednak troszkę nudno - dodaje.

Michał Mańkowski, redaktor naczelny i dyrektor operacyjny Grupy NaTemat, zwraca uwagę, że teksty w serwisie są mało aktualne. - Głównym tematem jest Kamil Stoch zdobywający Kryształową Kulę. Choć kibicuję mu i jestem z niego dumny, to na standardy internetowe to już staroć - stwierdza Mańkowski. - Wizualnie ten portal nie wciąga. Podoba mi się graficzne rozwiązanie napisu "Poland IN English", natomiast jest jakiś problem z osadzeniem wideo na stronie głównej - uważa. Mańkowski ocenia, że grafika serwisu jest zdecydowanie za prosta, a czcionki źle dobrane. - Niepotrzebny bold w boksie z linkami, treść artykułu także nieco za duża – to przytłacza – dodaje.

Od końca lutego br. TVP Polonia nadaje główne wydanie "Wiadomości" TVP 1 z lektorem w języku angielskim. Prezes TVP Jacek Kurski zapowiadał też uruchomienie anglojęzycznego kanału telewizyjnego.

(GDYJ, 27.03.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.