Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Igor Ruczyński z Dentsu Polska przeszedł do MyShopTV

Igor Ruczyński ostatnio pracował jako integrated media & data director w Dentsu Polska (fot. materiały prasowe)

Igor Ruczyński dołączył do MyShopTV jako integrated media & data director. Ostatnio kierował projektami transformacji customer journey i rozwoju oferty retail media w Dentsu Polska.

Ruczyński zajmuje się tworzeniem zintegrowanych rozwiązań, a także budową standardów pomiaru, raportowania i optymalizacji kampanii. Ma też odpowiadać za doprecyzowanie oferty integrated media & data dla sieci handlowych, agencji mediowych, reklamodawców oraz poszerzyć ją m.in. o rozwiązania łączące kanały in-store, online i dane transakcyjne w jeden spójny ekosystem retail media.

Igor Ruczyński wcześniej pracował w Deutsche Telekom, Adform, Deloitte i CCC. Ostatnio, jako integrated media & data director w Dentsu Polska, kierował projektami transformacji customer journey oraz rozwoju oferty retail media.

(AMS, 12.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.