Dział: PRASA

Dodano: Luty 02, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sobotę Charytatywny Bal Dziennikarzy

Dotychczas Charytatywny Bal Dziennikarzy odbywał się w auli Politechniki Warszawskiej (fot. Marcin Obara/Press)

W sobotę, 3 lutego br. odbędzie się 18. edycja Charytatywnego Balu Dziennikarzy. Imprezę poprowadzą Agata Młynarska, Marcin Cejrowski, Krzysztof Ibisz i Agnieszka Woźniak-Starak.

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy organizuje imprezę po rocznej przerwie. Dochód z balu przeznaczony zostanie na Fundację TVN "Nie jesteś sam", Fundację Polsat, Fundację Przyjaciółka (Edipresse Polska), Fundację Radia Zet i na program wsparcia systemu żywienia dzieci Żółty Talerz (Kulczyk Foundation).

Do wylicytowania są m.in. broszka Beaty Szydło, scenariusz pierwszego odcinka serialu "Ucho Prezesa" z autografem Roberta Górskiego, oryginalny scenariusz filmu "Sztuka kochania" z podpisami twórców, nauka jazdy konnej z Piotrem Kraśko, koszulka polskiej reprezentacji w piłce nożnej z autografami zawodników, "wyjątkowy dar" od rodziny Wojciecha Młynarskiego.

Relację na żywo z balu, który w br. odbędzie się w Ufficio Primo w Warszawie, będzie można zobaczyć w serwisie Plejada.pl (Grupa Onet RAS-Polska) i na profilach społecznościowych Grupy Onet na Facebooku.

Produkcją balu zajęła się agencja Rubicon Media, za oprawę audiowizualną, materiały wideo i transmisję odpowiada PsychoMedia, a za działania media relations agencja MagnifiCo Marketing & PR Consultants. Gwiazdą wieczoru będzie zespół Blue Cafe.

(IKO, 02.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Luty 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Party. Życie Gwiazd" liderem segmentu tygodników people

Magazyn "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) był w listopadzie 2017 roku liderem segmentu dwutygodników people.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż dwutygodnika "Party. Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) wyniosła w listopadzie 2017 roku 127 254 egz. i była o 19,49 proc. niższa od średniej sprzedaży z listopada 2016 roku. Na drugim miejscu był "Show" (Wydawnictwo Bauer) – 96 029 egz. (spadek o 28,40 proc.), a na trzecim "Viva!" (Edipresse Polska) – 67 935 egz. (spadek o 7,18 proc.). 

(JOK, 03.02.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY