Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nike reorganizuje dział marketingu, regionalna centrala ma być w Berlinie

(fot. pixabay.com)

Firma Nike globalizuje marketing - wynika z informacji "Presserwisu". Oznacza to centralizację działań marketingowych, w tym także reklamowych.

Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że część marketingu, odpowiedzialna w Polsce za działania Nike, zostanie przeniesiona do regionalnej centrali, która ma być zlokalizowana w Berlinie. Nie wiadomo, jak to wpłynie na przygotowanie i realizację kampanii reklamowych prowadzonych na terenie Polski. Globalnie wiodącą agencją Nike jest Wieden + Kennedy. W Polsce za działania Nike odpowiada 180heartbeats + JvM. Agencja ta realizuje działania z zakresu social media, digital, produkcji, koncepcji kreacji kampanii on- i offline.

(AMS, 11.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.