"Gazeta Polska" i "Tygodnik Powszechny" poprawiły sprzedaż
(fot. Okładki gazet)
"Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) i "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) poprawiły sprzedaż w sierpniu br. w porównaniu z sierpniem ub.r.
Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Polityki" (Polityka) w sierpniu br. wyniosła 107 967 egz. (spadek o 9,95 proc. względem sierpnia ub.r.). Jej konkurent, "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) osiągnął średnią 96 481 egz. (spadek o 9,72 proc.), a "Wprost" (PMPG Polskie Media) – 21 625 egz. (spadek o 7,74 proc.).
"Sieci Prawdy" (Fratria) – 61 932 egz. (spadek o 14,80 proc.) wyraźnie wyprzedzają pod względem sprzedaży "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 40 445 egz. (spadek o 21,43 proc.).
Wzrosła natomiast sprzedaż "Gazety Polskiej" – 34 028 (wzrost o 7,14 proc.). Wzrost zanotował też "Tygodnik Powszechny" - o 7,32 proc., do 23 791 egz.
Średnia sprzedaż "Gościa Niedzielnego" (Instytut Gość Media) to 123 127 egz. (spadek o 2,77 proc.). "Tygodnik Angora" z przedrukami (Wydawnictwo Westa-Druk) sprzedawał średnio 278 869 egz. (spadek o 2,94 proc.). (JOK)
(a,d, 05.11.2017)