Dział: PRASA

Dodano: Październik 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Guardian" zarabia przede wszystkim dzięki prenumeratom i datkom czytelników

Dziennik “The Guardian” zarabia już więcej na sprzedaży prenumerat i datków niż na sprzedaży reklam - ujawniła Katharine Viner, szefowa redakcji brytyjskiej gazety.

Viner podała za pośrednictwem swojego bloga, że “The Guardian” ma 100 tys. prenumeratorów edycji drukowanej i drugie tyle e-subskrybentów. Dodatkowo 300 tys. czytelników regularnie wpłaca niewielkie kwoty (od 5 do 60 funtów), by wspomóc tytuł. Kolejnych 300 tys. osób ze 140 krajów zdecydowało się na jednorazowe finansowe wsparcie “Guardiana”. Łącznie wygenerowane w ten sposób przychody przewyższyły wpływy z tytułu sprzedaży powierzchni reklamowej w gazecie drukowanej i kanałach cyfrowych. Viner nie ujawnia dokładnej wartości tych przychodów.

Press

(LL, 31.10.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.