Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Tomasz Sakiewicz reaguje na pozew TVP  |  Jak Jacek Kurski zdewastował Telewizję Polską  |  PKO BP wybierze agencje  |  Trójka ze specjalną ramówką  |  Odejścia z TVP Sport  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBC potwierdziło udział posła Dominika Tarczyńskiego w audycji radiowej

Dominik Tarczyński (screen za YouTube.com)

Poseł PiS Dominik Tarczyński chwalił się w mediach społecznościowych, że udzielił wywiadu BBC. Internauci zarzucali mu, że to fake news, ale BBC potwierdziło "Presserwisowi" i Press.pl udział polityka w programie radiowym "Newsday".

O wywiadzie w BBC z posłem PiS pisały m.in. Echodnia.eu, Wmeritum.pl, Tysol.pl. "Atakowany przez dziennikarkę stacji nie pozwolił sobie wejść na głowę i poruszył kwestie, o których wielu europejskim politykom nie wypada mówić" - opisywał Tysol.pl.

Internauci wytykali jednak brak śladu wywiadu na stronach BBC, akcent prowadzącej, błędy językowe i zwracanie się do posła per ty. "Lewactwo twierdzi, że nie było mojego wywiadu dla @BBC Newsday Radio, a nagranie to mistyfikacja. Musiało ich zaboleć" - komentował na Twitterze Dominik Tarczyński.

Tymczasem faktycznie poseł PiS wywiadu BBC udzielił. Suzie Schilling z BBC przekazała "Presserwisowi", że Dominik Tarczyński był gościem BBC World Service w programie "Newsday" 14 czerwca br. Dziennikarka, z którą rozmawiał to Shaimaa Khali.

Według Andrzeja Szozdy, byłego dziennikarza Sekcji Polskiej BBC World Service, wywiad wcale nie sprawia wrażenia fake'owego. - Gdyby to było robione dla brytyjskiej telewizji, to nabrałbym podejrzeń - mówi Szozda. - Ale to materiał BBC World Service, w którym pracują nie tylko Brytyjczycy, ale dziennikarze obcokrajowcy. Zatem mają prawo mówić z obcym akcentem. Poza tym to był wywiad radiowy, dostosowany potem do wymogów YouTube, zatem obrandowany logo BBC trochę sztucznie i na potrzeby wideo. Ale to też nic niezwykłego - uważa.

Cytujesz lub powołujesz się na ten tekst? Zamieść link. Dziękujemy!

(KOZ, 04.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.