Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 18, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na YouTube w Polsce najpopularniejszą reklamą był spot Turkish Airlines

.

Najpopularniejszą reklamą w lutym wśród polskich użytkowników YouTube był spot "Fly to Gotham City with Turkish Airlines!" (do wczoraj 20,8 mln wyświetleń) - wynika z rankingu YouTube Ads Leaderboard.

Reklama linii lotniczych Turkish Airlines wyprzedziła "Przystanek Princessa" (do wczoraj 536 tys. wyświetleń), film z kampanii batonów. Trzecie miejsce zajęła reklama "Dobre brzmienie z Dawidem Podsiadło tylko w Play" (do wczoraj 368 tys. wyświetleń), promująca streamingowy serwis muzyczny Tidal. Dalej znalazły się: film kampanii społecznej "Walka z rakiem" (do wczoraj 305. tys wyświetleń) Fundacji Onkologicznej Alivia, spot "Inspiruje nas miłość | #na4rece | Rossmann" (do wczoraj 173 tys. odsłon) dla drogerii Rossmann.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany na podstawie liczby obejrzeń w Polsce i procentowego udziału odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

(JM, 18.03.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.