Dentsu chce zmienić strukturę i powołać dyrektora operacyjnego
Dentsu Aegis Network Polska w 2016 roku zamierza przebudować strukturę organizacyjną grupy.
Grupa ma się zmieniać w kierunku cyfrowego modelu operacyjnego. - A to wymaga kogoś, kto dopilnuje procesu wdrażania tego systemu - mówi Agata Kaczmarska, dyrektor HR Dentsu Aegis Network Polska. Kaczmarska wyjaśnia, że w grupie pojawi się nowe stanowisko - chief operating officera, która zajmie się operacyjnym zarządzaniem grupą, przejmując część obowiązków Sławomira Stępniewskiego, od czerwca 2011 roku CEO w polskim oddziale Dentsu Aegis Network Polska, który ponad rok temu został też CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern. Stępniewski jest odpowiedzialny nie tylko za rynek polski, ale też za rozwój i akwizycje w krajach Europy Wschodniej, został także członkiem globalnego zarządu sieci Isobar. - W Polsce raportuje do mnie już ponad 20 osób - mówi Stępniewski. - Codzienne zarządzanie grupą w Polsce coraz trudniej jest efektywnie łączyć z zarządzaniem regionem. Potrzebna jest osoba, która przejmie operacyjne funkcje zarządzania w grupie - dodaje.
Osoba wybrana na stanowisko COO będzie jednak miała szersze zadania. - Mamy w planach poszerzenie portfolio naszych usług o konsulting z zakresu procesu digitalizacji struktury - wyjaśnia Agata Kaczmarska. - Osoba, która przeprowadzi taki proces u nas, będzie mogła także pomagać w tym innym firmom. Chcemy oferować to jako nową usługę - dodaje.
Do Dentsu Aegis Network w Polsce należą: domy mediowe Carat i Vizeum, agencja komunikacji out-of-home Posterscope, agencja performance marketingu iProspect, Amnet (RTB), agencja komunikacji reklamowej Isobar, agencja technologiczna Hypermedia, agencja social media Lubię To. Grupa Dentsu Aegis Network w Polsce zatrudnia ponad 700 osób.
(AMS, 02.01.2016)










