Szef Publicis zachęca w świątecznym wystąpieniu, aby wybrać reklamy zamiast niego (wideo)
Maurice Levy, prezes holdingu reklamowego Publicis, w dorocznym wystąpieniu świątecznym skierowanym do pracowników grupy na całym świecie, jak zwykle stara się urozmaicić swój występ.
Niemal trzyminutowe przemówienie Levy zaczyna od zapowiedzi, że czasy są trudne i w jego przemowie nie będzie ani niczego śmiesznego, ani żadnych technologicznych tricków. Dodaje, iż od dawna ma podejrzenie, że tych jego przemów nikt nie słucha - i w sumie słusznie, bo lepiej w tym czasie pooglądać reklamy.
W prawym dolnym rogu nagrania pojawia się napis "skip Maurice". Dla tych, co na to się nie zdecydowali, Levy kontynuuje przemowę zza biurka. Kto skorzystał z opcji "skip Maurice" - może resztę tego samego przemówienia wysłuchać z ust Levy'ego biorącego udział w parodiach reklam jogurtu, proszku do prania, pasty do zębów i płynu do zmywania.
(AMS, 16.12.2015)










