Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 24, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Young & Rubicam przekształca agencję 21E w sieciową strukturę Labstore

Array

Agencja Young & Rubicam wygrała cztery przetargi dotyczące obsługi shoppermarketingowej czterech marek z portfolio firmy Danone. Budżety te będą pierwszymi zleceniami, jakie zostaną zrealizowane w Labstore, najnowszej sieci należącej do Young & Rubicam. Jest to sieć o profilu digitalowym, retailowo-shoppermarketingowym. Biura Labstore są już m.in. w Singapurze, Pradze, Madrycie, Miami i Nowym Jorku.

Oficjalny debiut nowej marki w ramach grupy polskiej Young & Rubicam zaplanowany jest jednak dopiero na styczeń. - Najpierw chcemy mieć już zrealizowane projekty, bazę klientów, żeby Labstore nie było tylko pustą zapowiedzią - wyjaśnia Michał Kazimierczak, CEO Grupy Young & Rubicam.
Labstore w Polsce powstaje z przekształcenia agencji 21E, która w 2013 roku przejęła funkcje agencji 303, wcielonej do Young & Rubicam. Na czele nowej struktury stanęła wówczas dyrektor zarządzająca Joanna Łojko, wcześniej zarządzająca w 303. Współpraca z Łojko została zakończona we wrześniu 2014 roku, od tamtej pory agencją 21E zarządza Michał Kazimierczak, jednocześnie szef całej grupy. 
Głównymi klientami 21E były Polkomtel (Plus) i Maspex (Tymbark) - ale współpraca ta w obu przypadkach została zakończona. Współpraca z pozostałymi klientami 21E, m.in. Velvet Care (Velvet), Mercedes-Benz (obsługa post sales/CRM) jest kontynuowana w Y&R (część umów z klientami obsługiwanymi przez 21E była formalnie zawarta z Y&R).
Według Kazimierczaka w Labstore zostało już zatrudnionych pięciu specjalistów, natomiast część pracowników 21E przechodzi do Y&R. O konkretnych personaliach Kazimierczak na tym etapie nie chce jeszcze mówić.

(AMS, 24.09.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.