Spot BBDO Warszawa i Papaya dla GOPR chwalony w zagranicznych serwisach (wideo)
Studio produkcyjne Papaya Films i agencja BBDO Warszawa przygotowały dla Mercedes-Benz film opowiadający o pracy ratowników GOPR. Spot zbiera pozytywne opinie w zagranicznych mediach.
Bohaterem spotu jest ratownik GOPR Michał Kucharzewski, który opowiada o swojej pracy. Film pokazuje, że samochody Mercedesa wspierają codzienną pracę pracowników GOPR-u. Mercedes-Benz od 2011 roku współpracuje z GOPR, przekazując samochody lokalnym oddziałom.
Materiał filmowy obejmuje teaser (30-sekundowy) oraz główny film (90-sekundowy) emitowany w Internecie (YouTube, Facebook).
Dyrektorem kreatywnym produkcji jest Kamil Redestowicz.
Spot zbiera pozytywne komentarze w zagranicznych mediach. „Mocny sprzęt oraz piękny i budzący respekt krajobraz został dobrze uchwycony. Niezła robota BBDO Warsaw" - czytamy na Adland.tv. W serwisie Davidreviews.com napisano: „zapewne polski lektor brzmi znacznie lepiej niż tłumaczenie, które przesłano stronom takim, jak nasza. Odłóżcie na bok złowieszczą dostawę i podziwiajcie wspaniałe krajobrazy uchwycone przez reżysera Antka Nykowskiego i operatora Michała Dabalę, bo wykonali fantastyczną robotę".
(DR, 11.09.2015)










