Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 25, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa PZU wybierze w przetargu dom mediowy

.

Grupa PZU, po zakończeniu przeglądu domów mediowych, wysyła do wybranych firm zaproszenie do przetargu -  wynika z informacji "Presserwisu".

Przetarg dotyczyć będzie planowania i zakupu mediów dla głównej marki ubezpieczyciela. Od ponad 12 lat Grupa PZU jest obsługiwana przez dom mediowy Starlink (SMG). Według danych Kantar Media wydatki reklamowe PZU w 2014 roku wyniosły 63,86 mln zł, a w pierwszym kwartale br. – 3,23 mln zł.
Fundacja PZU prowadzi kampanię o bezpieczeństwie pieszych

(AMS, 25.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.