Fundacja PZU rozpoczyna kampanię z myślą o bezpieczeństwie pieszych (wideo)
Ruszyła druga odsłona kampanii Fundacji PZU "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym". W tym roku będzie prowadzona pod hasłem "Kochasz? Uważaj na pieszych. To mogą być Twoi najbliżsi". Ambasadorem kampanii jest Marcin Dorociński.
Motywem przewodnim kampanii ma być zwrócenie uwagi, że odpowiedzialność za bezpieczeństwo na drodze ponosi zarówno kierowca, jak i pieszy. - Sukces ubiegłorocznej kampanii utwierdził nas w przekonaniu, że warto oprzeć działania na pozytywnym przekazie. Będziemy zachęcać bliskich kierowców do angażowania się w poprawę bezpieczeństwa na drogach. Wierzymy, że pomoże to w znaczący sposób wpłynąć na zmianę zachowań kierowców wobec przechodniów - mówił na konferencji prasowej Andrzej Klesyk, prezes PZU SA.
Fundacja PZU wsparła zbiórkę pieniędzy dla dzieci zabitego dziennikarza.
Symbolem kampanii pozostaje niebieskie serce. Fundacja PZU przygotowała jego specjalną, zapachową wersję. Serduszka umieszczane w samochodach mają przypominać kierowcom, że pieszymi mogą być bliskie im osoby. Serduszka będą rozdawane na stacjach benzynowych. W ich dystrybucję włączy się również policja, będąca partnerem akcji. Fundacja PZU włączy się też do budowy przez samorządy bezpiecznych, dobrze oznaczonych, przejść dla pieszych.
Kampania wystartowała wczoraj - w telewizji i Internecie.
(MAC, 22.07.2015)










