Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 22, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PARP po raz trzeci szuka telewizji internetowej na EXPO 2015

(fot. freerangestock.com)

Po raz trzeci Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości szuka realizatora programów telewizji internetowej na Wystawie Światowej EXPO 2015 w Mediolanie. Do dwóch poprzednich przetargów nie zgłosił się żaden chętny.

- Otwarcie ofert zostało zaplanowane na 27 lipca – informuje Paweł Skowera, w PARP koordynator ds. promocji internetowej w sekcji polskiej wystawy EXPO 2015. - Liczymy, że umowa zostanie podpisana w połowie sierpnia, a ostateczny termin uzależniony będzie od procedur weryfikujących złożone oferty oraz ewentualnych procedur odwoławczych – dodaje Skowera.
PARP szuka firmy, która zrealizuje w Mediolanie trzy programy telewizji internetowej, o długości od dwóch do ośmiu godzin każdy. Zadaniem zwycięzcy przetargu będzie przygotowanie spotów reklamowych i przeprowadzenie kampanii promującej programy telewizji internetowej, dostarczenie sprzętu realizatorskiego i realizacja programów, transmisji on-line, postprodukcja oraz streaming.
Termin nadsyłania ofert mija 27 lipca, o godz. 12. Obowiązuje wadium w wysokości 5 tys. zł.
Wystawa w Mediolanie trwa od maja. Dlaczego PARP szuka firmy do zrealizowania programów w telewizji internetowej dopiero w połowie lipca? - Przetarg na wybór wykonawcy tego projektu był ogłaszany już dwukrotnie, nie otrzymaliśmy jednak żadnej oferty – tłumaczy Paweł Skowera. Dodaje, że kluczowe polskie wydarzenia odbędą się we wrześniu. PARP ma nadzieję, że do tego czasu znajdzie realizatora programów. Dzień Polski, został zaplanowany na 13 września. 
Światowa Wystawa EXPO 2015 w Mediolanie potrwa do końca października.

(AMP, 22.07.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.