Agencja Scholz & Friends wygrała przetarg marki Plus
Przedmiotem przetargu Polkomtelu było opracowanie koncepcji kreatywnej, strategii i realizacji kampanii 360 dla marki Plus. Przetarg trwał od listopada 2014 roku.
Po prezentacjach do badań trafiły propozycje czterech agencji: Young & Rubicam, Grey Worldwide Warszawa, Scholz & Friends Warszawa i McCann. Wcześniej za udział podziękowano pozostałym uczestnikom przetargu, czyli agencjom Brasil, Ambasada BC i Fat Baby.
Po etapie badań do finału trafiły dwie agencje: Young & Rubicam i Scholz & Friends Warszawa.
Do momentu zakończenia tego przetargu wiodącą agencją dla marki Plus była Young & Rubicam - zajmująca się też Plus Bankiem będącym częścią grupy kapitałowej Zygmunta Solorza-Żaka, w skład której wchodzą też Cyfrowy Polsat SA, sieć komórkowa Plus i Telewizja Polsat. Natomiast agencja Scholz & Friends obsługuje już markę Plush (pre-paid), a Grey na zlecenie Cyfrowego Polsatu - projekt SmartDom, wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus - obsługa ta pozostaje w Grey. Grey zajmuje się też komunikowaniem usługi Nowa Taryfa Power LTE. (AMS)
(11.04.2015)










