NBP wybiera agencję do realizacji kampanii ostrzegającej przed chwilówkami
Narodowy Bank Polski planuje przeprowadzenie działań informacyjnych przestrzegających przed pożyczkami zwanymi chwilówkami.
Do wybranych agencji 5 marca trafiło zaproszenie do przetargu, który nie ma publicznego charakteru. Zwycięzca ma zrealizować kampanię, której celem będzie informowanie opinii publicznej o zagrożeniach płynących z korzystania z usług instytucji zaliczanych do sektora zwanego shadow banking. Szczególny nacisk ma być położony na konieczność poznania warunków składanych przez te firmy ofert finansowych, zanim podejmie się jakiekolwiek wobec nich zobowiązania.
Działania mają obejmować telewizję, Internet, prasę, PR. Do zadań wybranej agencji będzie należeć opracowanie koncepcji kreatywnej oraz strategii społecznej kampanii informacyjnej. Na potrzeby przetargu agencja musi przedstawić ideę kampanii i pomysł na koncepcję linii kreatywnej (minimum dwie propozycje obejmujące główne elementy graficzne spotów telewizyjnych i strony WWW, propozycje ulotki i plakatu, strategię wykorzystania kanałów komunikacji, koncepcję spotów).
(AMS, 12.03.2015)










