Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 23, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na Rp.pl zakończono testy, teraz zacznie się wprowadzania opłat

Strona główna nowego serwisu Rp.pl

Od soboty działa już nowy serwis internetowy „Rzeczpospolitej” (Gremi Business Communication) - dotychczas był udostępniony tylko w wersji beta. Wprowadzono już cennik dostępu do treści oferowanych w serwisie.

Odświeżona strona Rp.pl od dwóch dni funkcjonuje równolegle z dotychczasową wersją strony (obecnie Www2.rp.pl). Testowano ją przez ponad trzy miesiące, konsultując się z internautami. - Otrzymaliśmy wiele opinii. Czytelnikom zależało przede wszystkim na łączach z mediami społecznościowymi – mówi Bartosz Węglarczyk, redaktor naczelny serwisu Rp.pl.

Przez pierwsze dwa tygodnie zarejestrowani użytkownicy mogą bezpłatnie korzystać z serwisu Rp.pl. Docelowo dostęp do wszystkich treści serwisów Gremi Business Communication i archiwum „Rz” będzie płatny. Użytkownik może wybrać jeden z czterech pakietów: Pakiet Basic (dostęp do Wydarzeń, Ekonomii i Magazynu Plus Minus), Pakiet E-Wydanie (pełna wersja e-gazety „Rzeczpospolitej”, korzystanie z wyszukiwarki), Pakiet Podstawowy (Pakiet Basic, e-wydania, aplikacja tabletowa, dodatki specjalne), Pakiet Plus (wszystkie treści płatne, sekcja Prawo, e-wydania, aplikacje, dodatki specjalne). Jednodniowy dostęp do Pakietu Basic kosztuje 2,50 zł.

– Czasy się zmieniły. W serwisie będziemy zamieszczać aż 90 proc. publikacji, które ukazują się w wydaniu papierowym „Rzeczpospolitej”. Nie obawiam się, że wpłynie to negatywnie na sprzedaż gazety – mówi redaktor naczelny serwisu, podkreślając, że Rp.pl ma być ściśle powiązana z pozostałymi serwisami wydawcy: Bloombergbusinessweek.pl, Parkiet.com i Sukcesmagazyn.pl. – Chcę doprowadzić do sytuacji, gdy trudno będzie odróżnić, które teksty na stronie serwisu należą do Rp.pl. Czytelnicy w Internecie oczekują różnorodności – dodaje Węglarczyk.

Twórcy serwisu wciąż pracują nad rozwojem formatów wideo. Poza współpracą z Wirtualną Polską, „Rzeczpospolita” będzie we własnym zakresie tworzyć fotoreportaże oraz nagrywać komentarze i programy publicystyczne. – Zmierzamy w kierunku telewizji internetowej. Kupiliśmy nowy sprzęt oraz zatrudniliśmy dwie osoby – mówi Węglarczyk, który osobiście poprowadzi jeden z programów.

(IKO, 23.02.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.