Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 12, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Philip Morris wybiera agencję do obsługi marki Marlboro w Internecie

Philip Morris Polska Distribution, właściciel marki papierosów Marlboro, poszukuje agencji reklamowej - wynika z informacji "Presserwisu".

Wybrana w przetargu agencja ma się zająć przygotowaniem i realizacją działań reklamowych marki Marlboro w Internecie i działaniami ambientowymi. Dotychczas większość działań internetowych dla Philip Morris realizowała agencja Leo Burnett Warszawa, kompleksowo obsługująca tego klienta. Projekty z obszaru digital prowadziła dla tego klienta także agencja Marketing House. Obsługą Marlboro zajmowała się także wybrana w czerwcu 2013 roku grupa marketingu zintegrowanego Focus Media Group.

(AMS, 12.01.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.