BBDO agencją roku według magazynu "AdWeek"
Prezes BBDO, Andrew Robertson, na okładce najnowszego numeru magazynu "Adweek"
Amerykański serwis branżowy "AdWeek" przyznał sieci BBDO tytuł Globalnej Agencji Roku 2014.
Sieć należąca do holdingu Omnicom została nagrodzona przede wszystkim za szereg zwycięstw w przetargach o duże i prestiżowe budżety (m.in. Wells Fargo i CVS), dzięki którym udało się jej z nawiązką odrobić stratę po zakończeniu współpracy z marką Gillette. W sumie wartość budżetów obsługiwanych przez BBDO w br. szacowana jest na 1,57 mld dol. (o 4,5 proc. więcej, niż rok temu). Wpływ na przyznanie tytułu agencji roku miały również liczne zwycięstwa kreacji BBDO w konkursach reklamowych, m.in. Cannes Lions i Clio Awards.
W ub.r. “Adweek” tym tytułem uhonorował sieć Grey.
(LL, 15.12.2014)










