Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 24, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr Walter został Człowiekiem Roku 2005 w konkursie Impactor

Prezes TVN, Piotr Walter decyzją członków Akademii Reklamy został Człowiekiem Roku Przemysłu Mediowego 2005.

Akademia, do której należą przedstawiciele świata mediów i reklamy wybrani przez organizacje branżowe, po raz ósmy rozstrzygnęła wczoraj branżowy konkurs Impactor. Oprócz Piotra Waltera w poszczególnych kategoriach nagrodzeni zostali: Kamil Durczok (najbardziej wiarygodny dziennikarz roku), TVN 24 (najbardziej wiarygodne medium roku), Heyah (najbardziej wiarygodny reklamodawca roku), PZL (najbardziej podziwiana agencja reklamowa roku), Mediacom Warszawa (najbardziej podziwiany dom mediowy roku), Partners of Promotion (najbardziej podziwiana agencja PR roku), Peppermint (najbardziej podziwiana agencja BTL roku), Clear Channel Poland (najbardziej podziwiana firma outdoroowa roku), SMG KRC Millward Brown (najbardziej podziwiany instytut badawczy roku) i Hypermedia (agencja interaktywna roku).

(ML, 24.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.