Anna Dereszowska ambasadorką marki Philips
Dereszowska twarzą marki Philips (fot. materiały prasowe)
Aktorka Anna Dereszowska będzie przez najbliższy rok firmować kobiece produkty do pielęgnacji ciała marki Philips (Philips Polska).
Dereszowska będzie promować produkty do stylizacji i pielęgnacji włosów, usuwania zbędnego owłosienia i pielęgnacji twarzy.
- Z przeprowadzonych przez nas badań fokusowych oraz badań w Internecie wynika, że spośród poddanych ocenie ankietowanych to właśnie postrzeganie Anny Dereszowskiej było najbardziej pozytywne. Postrzegana jest jako kobieta aktywna, pewna siebie, która pasuje do tej kategorii - mówi "Presserwisowi" Izabela Rogulska, communication manager w dziale Philips Consumer Lifestyle.
Pierwszą kampanią, w której weźmie udział aktorka, będą działania promujące kategorię pielęgnacji i stylizacji włosów (m.in. prostownica, lokówko-suszarka, suszarka, szczotka obrotowa). Kampania obejmować będzie emisję spotów reklamowych w YouTube, serwisach VoD, mediach społecznościowych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat, za materiały wideo - Klawitermedia.
Anna Dereszowska ostatnio pojawiła się w kampanii telewizyjnej marki Woolite (Reckitt Benckiser Polska).
(BG, 15.10.2014)










