Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niemieckie agencje zdominowały Euro Effies

Niemiecka agencja Thjnk została wyróżniona tytułem Agencji Reklamowej Roku przyznawanym przez jury konkursu Euro Effies.

W tegorocznej edycji Euro Effies sieć Thjnk zdobyła cztery nagrody (wszystkie za projekty zrealizowana dla Audi), w tym złoto w kategorii kampanii zintegrowanych.
Jury Euro Effies rozdało w sumie 26 nagród - aż 13 trafiło do niemieckich agencji, siedem do brytyjskich, dwie do holenderskich, a po jednej nagrodzie zdobyli kreatywni z Włoch, Francji, Łotwy, Słowenii i Szwecji. Jedyna polska agencja nominowana do finału konkursu, Grey Worldwide Warszawa (za kampanię dla GlaxoSmithKline), nie zdobyła nagrody.

(LL, 18.09.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.