Agencja Scholz & Friends wygrała przetarg Polkomtelu
Polkomtel zakończył przetarg na kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną. Jak wynika z ustaleń "Presserwisu", jego zwycięzcą jest agencja Scholz & Friends Warszawa. Budżet straci Young & Rubicam.
Przetarg trwał od maja br. Brały w nim udział agencje: Young & Rubicam, Scholz & Friends Warszawa, Grey Worldwide Warszawa i Ambasada Brand Communications. W ostatniej fazie przetargu o budżet Polkomtelu starały się tylko dwie agencje: Young & Rubicam i Scholz & Friends Warszawa. Ostatecznie klient zdecydował się na powierzenie kompleksowej opieki reklamowej agencji Scholz & Friends - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.
Brief, który agencje otrzymały, dotyczył opracowania nowej platformy komunikacyjnej dla usług typu pre-paid. Obecnie wiodącą agencją dla marki Plus jest Young & Rubicam, która zajmuje się też Plus Bankiem (Plus Bank jest częścią grupy kapitałowej należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, w której skład wchodzą też Cyfrowy Polsat SA, sieć komórkowa Plus i Telewizja Polsat). Z kolei agencja Grey, na zlecenie Cyfrowego Polsatu, obsługuje projekt SmartDom - wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus. Grey ponadto zajmuje się także komunikowaniem usługi Nowa Taryfa Power LTE.
Scholz & Friends nie komentuje tych doniesień, z marketingiem Polkomtelu nie udało nam się wczoraj skontaktować.
(AMS, 09.08.2014)










