Bank Millennium promuje konto oszczędnościowe (wideo)
30.06.2014, 07:55
Bank Millennium w kampanii reklamowej promuje ofertę konta oszczędnościowego dla posiadaczy Konta 360º.
W spocie widzimy, jak matka spotyka w centrum handlowym córkę z jej nowym chłopakiem. Mąż siedzi z tyłu i zachwyca się promocją, która wynosi 4 proc. w skali roku do kwoty 50 tys. zł przez trzy miesiące. Chłopak zyskuje jego uznanie, gdy zaczyna mówić o nowej ofercie banku.
Kampania prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie i za pomocą działań BTL w oddziałach banków.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated. Za działania w Internecie odpowiada agencja Isobar Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.
(DR, 30.06.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










