Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bank Millennium promuje konto oszczędnościowe (wideo)

Bank Millennium w kampanii reklamowej promuje ofertę konta oszczędnościowego dla posiadaczy Konta 360º.

W spocie widzimy, jak matka spotyka w centrum handlowym córkę z jej nowym chłopakiem. Mąż siedzi z tyłu i zachwyca się promocją, która wynosi 4 proc. w skali roku do kwoty 50 tys. zł przez trzy miesiące. Chłopak zyskuje jego uznanie, gdy zaczyna mówić o nowej ofercie banku. 
Kampania prowadzona jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, Internecie i za pomocą działań BTL w oddziałach banków.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Integrated. Za działania w Internecie odpowiada agencja Isobar Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

(DR, 30.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.