Grupa Żywiec po roku wraca z reklamą marki Tatra
Tatra rusza z nową komunikacją reklamową
Od wczoraj w największych telewizjach i kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot reklamowy marki Tatra (Grupa Żywiec).
Od wczoraj w największych telewizjach i kanałach tematycznych emitowany jest nowy spot reklamowy marki Tatra (Grupa Żywiec).
Grupa Żywiec chce wzmocnić wizerunek marki Tatra jako piwa dla mężczyzn z charakterem. Ostatni raz piwo to reklamowano w telewizji w marcu ub.r.
W najnowszej odsłonie kampanii główny bohater dzięki swojej życiowej mądrości, doświadczeniu i wewnętrznej sile pomaga ratownikom w akcji górskiej. Trudna sytuacja kończy się sukcesem, a dzień rozmową przy ognisku i przy piwie Tatra.
Premierę nowego spotu w telewizji poprzedziła emisja 15-sekundowego trailera, którą widzowie obejrzeli w ostatni weekend m.in. przy programach "Taniec z gwiazdami" w Polsacie, "X-Factor" w TVN i "The Voice of Poland" w TVP 2.
Na przełomie marca i kwietnia br. marka wprowadziła na rynek piwo w nowych opakowaniach.
Kreację kampanii przygotowała agencja Heart & Brain, za produkcję odpowiadał Opus Film, a media zaplanował i zakupił MediaVest.
(AMS, 27.05.2014)










