Browar Namysłów wybierze agencję dla swojej flagowej marki
Browar Namysłów rozpoczyna przetarg reklamowy na działania dla marki piwa Namysłów Pils.
Na początku maja br. do wybranych agencji reklamowych trafiło z Browaru Namysłów zaproszenie do przetargu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że agencje mają przygotować się do penej obsługi marki Namysłów Pils, w tym przygotowaniem spotu do telewizji.
Od kwietnia br. trwa już kampania marki Namysłów Pils, będąca kontynuacją ubiegłorocznych działań reklamowych, kiedy marka ta po raz pierwszy promowana była w ogólnopolskich mediach, w tym w telewizji. Reklamy podkreślają, że piwo z Namysłowa jako jedno z nielicznych w Polsce produkowane jest w otwartych kadziach fermentacyjnych. Kreację reklam przygotowała agencja BBDO Warszawa (reżyserem spotu jest Tomasz Bagiński), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus. Z obiema firmami Browar Namysłów współpracował także w ub.r.
(AMS, 13.05.2014)










