Wlogerzy z AbstrachujeTV reklamują golarki Philipsa
Satyrycy z AbstrachujeTV promują golarki marki Philips.
Cezary Jóźwik, Rafał Masny i Robert Pasut z AbstrachujeTV w filmie na YouTube zatytułowanym "Czemu nie warto być: zarośniętym" wymieniają powody, dla których nie powinno się nosić brody. Na końcu wideo pojawia się informacja, że powstało ono na zlecenie Philips Polska.
Na fan page marki są kolejne trzy filmy, w których satyrycy instruują, do czego i w jaki sposób używać golarek z wymiennymi wkładami firmy Philips.
- To jest tylko część akcji Philipsa. Widownia AbstrachujeTV jest bardzo dobrze dopasowana do grupy docelowej, dla której przeznaczone są Philips Click & Style, czyli produkty dla młodych ludzi - mówi "Presserwisowi" Wojciech Putrzyński, dyrektor zarządzający agencji Ogilvy & Mather, która jest pomysłodawcą kampanii.
Autorzy AbstrachujeTV tak wyjaśniają swój udział w kampanii: "Przy samej realizacji materiałów mieliśmy dużą swobodę twórczą. To dla nas bardzo ważne, bo bez względu na propozycję współpracy nie chcemy być ograniczani i odbiegać od konwencji naszego kanału. Widzowie są dla nas najważniejsi i to dla nich robimy każdy z naszych filmów. Współprace komercyjne to dla nas szansa na rozwój, którą chcemy wykorzystać w odpowiedni sposób. Nie ukrywajmy, że produkcja filmowa, nawet na małą skalę, wymaga budżetu, który ciężko jest pokryć wyłącznie ze środków płynących z reklam na YouTube".
(DR, 07.05.2014)










