Xawery Żuławski wyreżyserował spot promujący grę Keno (wideo)
06.05.2014, 09:05
Totalizator Sportowy (właściciel marki Lotto) promuje grę Keno w spotach reżyserowanych przez Xawerego Żuławskiego.
Celem prowadzonej od wczoraj kampanii jest zakomunikowanie zmian wprowadzonych w produkcie. W sferze komunikacyjnej - zwiększenie świadomości marki, zbudowanie wiedzy o największej częstotliwości losowań i bardzo dużej szansie na wygraną. Działania pod hasłem "Wygrana co 5 minut" prowadzone będą do końca maja br. w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych.
Koncepcja kreatywna kampanii została opracowana przez agencję Will Goldbe. Za jej realizację odpowiada agencja Fat Baby (jedna z trzech obsługujących Lotto).
(DR, 06.05.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










