Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Xawery Żuławski wyreżyserował spot promujący grę Keno (wideo)

Totalizator Sportowy (właściciel marki Lotto) promuje grę Keno w spotach reżyserowanych przez Xawerego Żuławskiego.

Celem prowadzonej od wczoraj kampanii jest zakomunikowanie zmian wprowadzonych w produkcie. W sferze komunikacyjnej - zwiększenie świadomości marki, zbudowanie wiedzy o największej częstotliwości losowań i bardzo dużej szansie na wygraną. Działania pod hasłem "Wygrana co 5 minut" prowadzone będą do końca maja br. w telewizji, radiu, Internecie i na nośnikach zewnętrznych.
Koncepcja kreatywna kampanii została opracowana przez agencję Will Goldbe. Za jej realizację odpowiada agencja Fat Baby (jedna z trzech obsługujących Lotto).

(DR, 06.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.