Puma szykuje kampanię, która ma zmienić wizerunek marki
Sieć JWT (WPP), która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu kreatywnego firmy Puma, na wrzesień planuje kampanię reklamową. Ma ona zmienić wizerunek marki.
Jeff Benjamin, chief creative officer JWT North America/JWT New York, którego pomysły kreatywne wygrały w przetargu, zapowiedział, że będzie to całkowita zmiana w komunikacji marki. - Puma przez ostatnie lata nie miała sprecyzowanego wizerunku - uważa Benjamin. - Trochę w niej było o modzie, trochę o sporcie, ale tak do końca nie było wiadomo, co jest ważniejsze, i dla kogo ta marka właściwie ma być. My zaproponowaliśmy powrót marki do korzeni, czyli sportu, ale nie będzie to kampania skierowana do wyczynowców. Teraz mogę tylko powiedzieć, że nawet nie byliśmy do tego przetargu zaproszeni. Ale udało nam się do niego wkręcić i po pierwszej prezentacji naszej strategii oraz pomysłów klient był zdecydowany - dodaje.
Jesienna kampania Pumy będzie miała zasięg globalny, obejmie też Polskę. Za koordynację zadań związanych ze zleceniem będzie odpowiadał nowojorski oddział JWT.
Wartość budżetu szacowana jest na 100 mln dolarów. Od 2008 roku za obsługę Pumy odpowiadała agencja Droga5.
(AMS, 22.04.2014)










