Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prowadzący "TopChef" twarzą kampanii marki Whirlpool

Grzegorz Łapanowski (fot. materiały prasowe)

Grzegorz Łapanowski, prowadzący program "TopChef" w Polsacie, rozpoczął współpracę z marką Whirlpool. Kucharz już wkrótce wystąpi w kampanii reklamowej tej marki.

Kampania z udziałem Łapanowskiego od kwietnia br. prowadzona będzie w prasie i Internecie. W ramach współpracy z marką kucharz poprowadzi także warsztaty kulinarne w Akademii Kulinarnej Whirlpool, a jego przepisy znajdą się na stronie internetowej Akademii.
Kreację kampanii przygotowała agencja Grey. O szczegółach planowanych działań agencja poinformuje za dwa tygodnie.

(DR, 19.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.