Shakira w pierwszej ogólnoświatowej kampanii Activii
Shakira, urodzona w Kolumbii gwiazda muzyki pop, została globalną ambasadorką marki Activia (Danone).
Pierwsza ogólnoświatowa kampania brandu z udziałem piosenkarki startuje 16 marca. Swoich zasięgiem obejmie 50 krajów na całym świecie. W Polsce prowadzona jest pod hasłem „Dobre samopoczucie bierze się ze środka”. Tłem muzycznym spotu telewizyjnego jest piosenka Shakiry „Dare (La la la)” z najnowszej płyty artystki. Nad spotem pracowali m.in. Eugenio Caballero i Javier Aguirresarobe. Prócz filmu przygotowano m.in. działania BTL i PR oraz w Internecie, w tym dedykowaną stronę WWW.
Za kreację odpowiada agencja Vinizius Young & Rubicam Barcelona. Adaptacją kampanii na rynek polski zajęły się Young & Rubicam i VML. Media zaplanował i kupił MediaCom.
(LL, 13.03.2014)










