Wojciech Jagielski występuje w reklamie Nescafé Classic (wideo)
Wojciech Jagielski, dyrektor muzyczny Radia Zet, został twarzą marki kawy rozpuszczalnej Nescafé Classic należącej do Nestlé Polska.
Jagielski w nowej kampanii pokazany jest w studiu radiowym z kubkiem z nazwą firmy, a reklama kończy się hasłem "It all starts with Nescafé". Nestlé zamieściło spot z jego udziałem wczoraj (w czwartek) na profilu Nescafé Polska na Facebooku oraz na kanale marki w YouTube.
Eurozet (właściciel Radia Zet) wiedział o udziale Jagielskiego w kampanii reklamowej kawy i nie widzi w tym problemu.
Od początku roku Jagielski prowadzi też program publicystyczny w Superstacji.
Jagielski jest pierwszym polskim celebrytą wspierającym swoim wizerunkiem markę Nescafé Classic - podstawowy wariant kawy rozpuszczalnej Nescafé, który przez kilka ostatnich miesięcy nie był szeroko wspierany reklamowo. Nestlé promowało wariant Nescafé Sensazione Creme w styczniu br., a w ub.r. m.in. Nescafé Gold. Ostatnia kampania Nescafé Classic była prowadzona na początku 2013 roku i wiązała się z 75-leciem istnienia marki.
Ostatnie działania reklamowe dla kawy Nescafé realizowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) i dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).
(BG, 07.03.2014)










