Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 18, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MRM obsłuży w mediach społecznościowych sieć fast foodów KFC

AmRest wybrał agencję MRM (McCann Worldgroup) do obsługi marki KFC w Internecie - wynika z informacji "Presserwisu".

AmRest wybrał agencję MRM (McCann Worldgroup) do obsługi marki KFC w Internecie - wynika z informacji "Presserwisu".

Wybrana agencja ma się zająć obsługą sieci fast foodów w mediach społecznościowych. Dotychczas odpowiadał za to dział marketingu KFC.
W październiku ub.r. McCann Worldgroup zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę reklamową tej marki.

(AMS, 18.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.