Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja DDB Warszawa zwyciężyła w przetargu reklamowym T-Mobile

DDB Warszawa zajmie się strategiczną i kreatywną obsługą marki T-Mobile.

Zakończył się trwający od października ub.r. przetarg dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej T-Mobile. Przetarg dotyczył działań ATL oraz przygotowania strategii komunikacji marki. Informacje o zakończeniu przetargu do dwóch agencji z shortlisty dotarły od klienta wczoraj późną nocą. W finałowej fazie o budżet T-Mobile walczyły tylko dwie agencje: DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Strategiczną i kreatywną obsługą marki T-Mobile zajmie się DDB Waerszawa.
Do finału przetargu nie zakwalifikowały się Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.
Obsługą marki Heyah w zakresie ATL i BTL wciąż będzie zajmować się agencja G7.

(14.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.