Agencja DDB Warszawa zwyciężyła w przetargu reklamowym T-Mobile
14.02.2014, 09:44
DDB Warszawa zajmie się strategiczną i kreatywną obsługą marki T-Mobile.
Zakończył się trwający od października ub.r. przetarg dotyczący kompleksowej obsługi reklamowej T-Mobile. Przetarg dotyczył działań ATL oraz przygotowania strategii komunikacji marki. Informacje o zakończeniu przetargu do dwóch agencji z shortlisty dotarły od klienta wczoraj późną nocą. W finałowej fazie o budżet T-Mobile walczyły tylko dwie agencje: DDB Warszawa i Grey Worldwide Warszawa. Strategiczną i kreatywną obsługą marki T-Mobile zajmie się DDB Waerszawa.
Do finału przetargu nie zakwalifikowały się Saatchi & Saatchi Poland i BBDO Warszawa.
Obsługą marki Heyah w zakresie ATL i BTL wciąż będzie zajmować się agencja G7.
(14.02.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










