Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dwie agencje obsłużą kreatywny budżet marki Levi's

Koncern odzieżowy Levi Strauss & Co. bez przetargu zdecydował o wyborze nowych partnerów kreatywnych do obsługi marki Levi’s.

Za kreację przyszłych globalnych kampanii popularnej marki dżinsów odpowiadać będą wspólnie należąca do holdingu IPG sieć Draftfcb oraz niezależna agencja House Worldwide. W październiku ub.r. Levi Strauss & Co. rozwiązał umowę z siecią Wieden + Kennedy, która obsługiwała markę Levi’s od 2011 roku. Wartość globalnego budżetu reklamowego amerykańskiego koncernu szacowana jest na 100 mln dol.

(LL, 07.02.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.