FoodCare wybiera agencję do kompleksowej obsługi marki Frugo
FoodCare startuje z przetargiem dotyczącym kompleksowej obsługi marki Frugo - wynika z informacji "Presserwisu".
Zaproszenie trafiło prawdopodobnie do pięciu agencji, ich nazw nie udało nam się ustalić. Wybrana w przetargu agencja zajmie się obsługą ATL (m.in. ma przygotować propozycje kampanii telewizyjnej) i działaniami w Internecie. Niewykluczone, że zmieni się też pozycjonowanie marki Frugo. FoodCare zatrudnił zewnętrzną firmę strategiczną, która ma przyjrzeć się dotychczasowemu pozycjonowaniu Frugo (jest marką adresowaną do młodzieży).
Ostatnia kampania reklamowa marki Frugo, realizowana pod hasłem "Owoc kultury" (hasła kampanii: "Humanizm Wam w duszę” oraz "Kwiatek Ci w rękę Jadziu”) była autorstwa agencji PZL (Leo Burnett Group). PZL była również autorem kultowych spotów Frugo z początków lat 90. ubiegłego wieku.
(AMS, 21.01.2014)










