Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KFC szuka agencji do obsługi w social mediach

AmRest prowadzi przetarg na obsługę marki KFC w mediach społecznościowych - wynika z informacji "Presserwisu".

Wybrana w przetargu agencja ma się zająć obsługą sieci fast foodów KFC w social mediach. Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu KFC, nie odpowiedział na nasze pytanie o przetarg. Dotychczas za działania w mediach społecznościowych odpowiadał dział marketingu KFC.
W październiku ub.r. agencja McCann Worldgroup zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę reklamową tej marki. W sierpniu ub.r. firma, również w przetargu, wybrała agencję Edelman do obsługi PR.

Sprostowanie
AmRest sp. z o.o. oświadcza, że żadna procedura przetargowa dotycząca obsługi  marki KFC w mediach społecznościowych nie została uruchomiona; jeśli tylko taki proces zostanie rozpoczęty, firma AmRest sp. z o.o. opublikuje stosowne oświadczenie.
Anna Trzcińska, brand manager KFC

(DR, 13.01.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.