KFC szuka agencji do obsługi w social mediach
AmRest prowadzi przetarg na obsługę marki KFC w mediach społecznościowych - wynika z informacji "Presserwisu".
Wybrana w przetargu agencja ma się zająć obsługą sieci fast foodów KFC w social mediach. Rafał Jakubowski, dyrektor marketingu KFC, nie odpowiedział na nasze pytanie o przetarg. Dotychczas za działania w mediach społecznościowych odpowiadał dział marketingu KFC.
W październiku ub.r. agencja McCann Worldgroup zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę reklamową tej marki. W sierpniu ub.r. firma, również w przetargu, wybrała agencję Edelman do obsługi PR.
Sprostowanie
AmRest sp. z o.o. oświadcza, że żadna procedura przetargowa dotycząca obsługi marki KFC w mediach społecznościowych nie została uruchomiona; jeśli tylko taki proces zostanie rozpoczęty, firma AmRest sp. z o.o. opublikuje stosowne oświadczenie.
Anna Trzcińska, brand manager KFC
(DR, 13.01.2014)










