Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 18, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Diablo" reklamuje piwo Wojak (wideo)

Rozpoczęła się kampania piwa Wojak (Kompania Piwowarska) z nowym ambasadorem marki – Krzysztofem „Diablo” Włodarczykiem.

Kampania z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka ruszyła 14 listopada i potrwa przynajmniej do końca grudnia. Spot reklamowy będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych. Za jego kreację i działania BTL odpowiada agencja GPD. Projekt opakowań stworzyła agencja Sieberthead. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Alert Media Communications.

AW, PR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.