Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 15, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"The Huffington Post" planuje ekspansję na Chiny

Przemawiając na konferencji branżowej Arianna Huffington, szefowa należącej do AOL grupy medialnej Huffington Post, zapowiedziała, że w najbliższych latach serwis newsowy pojawi się na kolejnych rynkach, m.in. w Chinach.

Zapowiadając ekspansję na terenie Chin, założycielka serwisu "The Huffington Post" dodała, że będzie to długotrwały i skomplikowany proces. Precyzując plany kierowanej przez siebie firmy, powiedziała, że celem na najbliższe lata każdej z lokalnych edycji serwisu jest miejsce w pierwszej piątce rankingu najpopularniejszych serwisów newsowych na danym rynku.
Obecnie "The Huffington Post" ma osiem zagranicznych wersji (niemiecką, kanadyjską, francuską, brytyjską, hiszpańską, włoską, japońską i afrykańską), a 40 proc. użytkowników serwisu mieszka poza granicami USA. Na początku przyszłego roku debiutuje wersja koreańska.

(LL, 15.11.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.