Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grabowski i Karolak w reklamie Czystej de Lux Żołądkowej Gorzkiej

(fot. mat. prasowe)

Aktorzy Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak zostali ambasadorami marki wódki Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka (Stock Polska).

"Tak powinna smakować wódka" - to hasło kampanii z udziałem tych aktorów. Ich wizerunki już pojawiły się na opakowaniach alkoholu. Producent tłumaczy, że Grabowski i Karolak zostali wybrani do kampanii na zasadzie przeciwieństw - reprezentują różne pokolenia, wizerunki, typy osobowości. "Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne - zarówno Grabowski, jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione" - powiedziała, cytowana w komunikacie prasowym, Ewa Markiton, senior brand manager w Stock Polska.
Kampania prowadzona jest w miejscach sprzedaży.

DR

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.