Grabowski i Karolak w reklamie Czystej de Lux Żołądkowej Gorzkiej
(fot. mat. prasowe)
Aktorzy Andrzej Grabowski i Tomasz Karolak zostali ambasadorami marki wódki Czysta de Luxe Żołądkowa Gorzka (Stock Polska).
"Tak powinna smakować wódka" - to hasło kampanii z udziałem tych aktorów. Ich wizerunki już pojawiły się na opakowaniach alkoholu. Producent tłumaczy, że Grabowski i Karolak zostali wybrani do kampanii na zasadzie przeciwieństw - reprezentują różne pokolenia, wizerunki, typy osobowości. "Zapytaliśmy naszych konsumentów o to, kogo spośród znanych przyjaciół Czystej de Luxe najchętniej widzieliby w roli ambasadora swojej ulubionej marki. Odpowiedzi były jednoznaczne - zarówno Grabowski, jak i Karolak doskonale kojarzą się z tym produktem, ich rekomendacje są bardzo cenione" - powiedziała, cytowana w komunikacie prasowym, Ewa Markiton, senior brand manager w Stock Polska.
Kampania prowadzona jest w miejscach sprzedaży.
DR










