PZL pracuje dla Kinder Bueno
Ferrero Polska kończy ponadpółroczny przetarg na obsługę kreatywną marki Kinder Bueno, wybierając PZL - wynika z informacji "Presserwisu".
Od kilku miesięcy na krótkiej liście przetargu były już tylko dwie agencje. Nazwa tej drugiej, a także pozostałych, które uczestniczyły w pierwszym etapie postępowania, nie są znane.
W ub.r. firma Ferrero Polska nie prowadziła kampanii wizerunkowych Kinder Bueno, ale we wrześniu ub.r. rozpoczęła blisko czteromiesięczną promocję konsumencką dla tej marki pod hasłem "Pozwól się uwieść magii kina z Kinder Bueno" (zakończyła się ona 3 stycznia br.). Natomiast w 2011 roku za obsługę Kinder Bueno odpowiadała agencja G7. Przygotowana przez nią kreacja była potem adaptowana na kilku europejskich rynkach.
Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Carat Polska.
AMS










