Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 10, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZL pracuje dla Kinder Bueno

Ferrero Polska kończy ponadpółroczny przetarg na obsługę kreatywną marki Kinder Bueno, wybierając PZL - wynika z informacji "Presserwisu".

Od kilku miesięcy na krótkiej liście przetargu były już tylko dwie agencje. Nazwa tej drugiej, a także pozostałych, które uczestniczyły w pierwszym etapie postępowania, nie są znane.
W ub.r. firma Ferrero Polska nie prowadziła kampanii wizerunkowych Kinder Bueno, ale we wrześniu ub.r. rozpoczęła blisko czteromiesięczną promocję konsumencką dla tej marki pod hasłem "Pozwól się uwieść magii kina z Kinder Bueno" (zakończyła się ona 3 stycznia br.). Natomiast w 2011 roku za obsługę Kinder Bueno odpowiadała agencja G7. Przygotowana przez nią kreacja była potem adaptowana na kilku europejskich rynkach.
Za planowanie i zakup mediów dla Ferrero odpowiada Carat Polska.

AMS

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.